Download Free FREE High-quality Joomla! Designs • Premium Joomla 3 Templates BIGtheme.net
Головна / Науково-дослідницька робота / МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ  ЩОДО СТВОРЕННЯ  УЧИТЕЛЬСЬКОГО  САЙТУ  

МЕТОДИЧНІ  РЕКОМЕНДАЦІЇ  ЩОДО СТВОРЕННЯ  УЧИТЕЛЬСЬКОГО  САЙТУ  

Мета створення сайту учителя:

  • Узагальнення досвіду роботи
  • Своєрідна копилка учителя
  • Обмін досвідом, допомога учителям у підготовці до уроку
  • Сайт можна використовувати як стенд, розташовуючи там матеріали для учнів, інформацію про майбутні контрольні, заліки і т.п.
  • Організація на сайті дистанійного навчання, якщо учень довго був відсутнім за хворобою
  • Створення інформаційної площадки для учнів та батьків

Можливості, що відкриваються перед авторами сайтів:

  • Спілкування із колегами, обмін досвідом
  • Незалежна оцінка досвіду роботи
  • Пропозиції щодо співробітництва (опублікуватись, участь у конкурсах майстерності іт.п.)

метод рек створ сайтуЗадачі:

  1. Інформаційне забезпечення учнів та батьків
  2. Підтримка навчального процесу
  3. Забезпечення взаємодії учителя із учнями, батьками

Інформаційне забезпечення учнів та батьків здійснюється на сторінках:

  • Розклад уроків
  • Сьогодні в класі
  • Домашні завдання
  • Оголошення про події у класі та ліцеї
  • Ради з виховання дитини
  • Рекомендації з навчання
  • Досягнення учнів
  • Творчі роботи

Підтримка навчального процесу:

  • Презентації з уроків
  • Навчальні відеоматеріали
  • Тематичні флеш-ролики
  • Дистанційне навчання
  • Тести
  • Підготовка до контрольних робіт

Результати педагогічної діяльності 

У цьому розділі мають бути зібрані: 
– матеріали, що демонструють результати освоєння учнями освітніх програм і сформованості у них ключових компетентностей з предмету, що викладається; 
– порівняльний аналіз діяльності педагогічного працівника за 3 роки на підставі контрольних зрізів, участі вихованців у шкільних та інших олімпіадах, конкурсах; 
– результати проміжної та підсумкової атестації учнів; 
– відомості про наявність медалістів; 
– відомості про вступ до ВНЗ за фахом і т.п. 


Матеріали наступного розділу мають скласти уявлення про динаміку результатів педагогічної діяльності вчителя що атестується. 


Науково-методична діяльність 
До цього розділу відносяться методичні матеріали, які свідчать про професіоналізм педагога: 
– обгрунтування вибору освітньої програми і комплекту навчально-методичної літератури; 
– обгрунтування вибору освітніх технологій, що використовуються;
– обгрунтування застосування у своїй практиці тих чи інших засобів педагогічної діагностики для оцінки освітніх результатів; 
– використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі, технологій навчання дітей з проблемами розвитку і т. п.; 
– робота в методичному об’єднанні, співпраця з районним методичним центром, ВНЗ та іншими установами; 
– участь у професійних і творчих педагогічних конкурсах 
– участь у методичних і предметних тижнях; 
– організація та проведення семінарів, “круглих столів”, майстер-класів тощо; 
– проведення наукових досліджень; 
– розробка авторських програм; 
– написання рукописів кандидатської або докторської дисертації; 
– підготовка творчого звіту, реферату, доповіді, статті; 

Позаурочна діяльність з предмету 
Розділ має містити наступні документи: 
– перелік творчих робіт, рефератів, навчально-дослідних робіт, проектів, виконаних учнями з предмета; 
– список переможців олімпіад, конкурсів, змагань, інтелектуальних марафонів та ін; 
– сценарії позакласних заходів, фотографії і відеозаписи проведених заходів (виставки, предметні екскурсії, КВК, брейн-рінги тощо); 
– програми роботи гуртків та факультативів 
– інші документи. 

 

Навчально-матеріальна база 

У цьому розділі міститься виписка з паспорту навчального кабінету (при його наявності): 
– перелік словників та іншої довідкової літератури з предмету; 
– перелік наочних посібників (макети, таблиці, схеми, ілюстрації, портрети та ін); 
– наявність технічних засобів навчання (телевізор, відеомагнітофон, музичний центр, діапроектор тощо); 
– наявність комп’ютера та комп’ютерних засобів навчання (програм віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні підручники і т. п.); 
– аудіо- та відеопосібники; 
– наявність дидактичного матеріалу, збірників задач, вправ, прикладів рефератів й творів і т. п.; 
– вимірювачі якості навченості учнів; 
– інші документи за бажанням вчителя

Забезпечення взаємодії учителя з учнями, батьками:

  • Форум
  • ЧАТ
  • Коментарі

Інформаційне забезпечення учнів та батьків

На сайті батьки та учні класу можуть знайти Розклад уроків. Новини з уроків розміщуюються на сторінці «Сьогодні на уроці». Тут можна дізнатись, що цікаве було на уроках, подивитись роботи дітей.

Щодня батьки заходять на сторінку «Оголошення», де міститься інформація про майбутні та минулі події, як у класі, так і ліцеї:про батьківські збори,про конкурси, події , свята.

У рубриці «Творчі роботи» розміщуються роботи з малювання, технології, проекти, досліди, твори дітей.

На сторінці «Наші досягнення» виставляють дипломи та грамоти школярів.

Не завжди батьки можуть знайти час, щоб зустрітись із учителем або занйти потрібну літературу, тоді вони можуть зайти на сайт.

Тут вони можуть знайти поради психолога та педагогів з виховання дітей.

Фотоальбоми ілюструють життя класного колективу, проведені відкриті уроки, екскурсії, позакласні заходи.

Постійне відвідування цих сторінок сайту батьками вказує на зацікавленість вихованням дитини, життям класу, ліцею. Здійснюється дифирінційований підхід у навчанні, підвищується зацікавленість і активність батьків у навчальному процесі, підвищується якість засвоєння навчального матеріалу.

Переваги сайту:

  • Забезпечує додатковий матеріал до уроків
  • Швидку взаємодію із учнями та батьками
  • Диференційований підхід до навчального процесу
  • Формує основи безпечної культури поведінки дітей в Інтернеті

Питання про безпеку дітей в Інтернеті стоїть як ніколи гостро. Створюючи закрите навчальне середовище, учитель одночасно може формувати у дітей навички безпечної поведінки у Мережі. На сайті розміщуються перевірені зноски та матеріали, на яких відсутня будь-які види реклами.

Версія для друку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *