Українська мова: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О.П.Глазова. – Харків: Вид-во “Ранок”, 2017.
Матеріал №1
80% успіху — це з’явитися в потрібному місці в потрібний час.
Вуді Аллен
Тема: Основні орфограми
- Повторення вивченого про іменник
Відеоролик із 6 презентацій за темою “Іменник”

2. Визначення морфологічних ознак іменників.
Впр. 361 (письм.)
- Списати. У дужках біля іменників визначити рід, число, відміну, відмінок іменника.
3. Розрізнення типів речень.
Впр. 363 (письм.)
- Списати, підкреслити граматичні основи. Визначити типи зв’язку між частинами у дужках після речення (сурядний, підрядний)
4. Домашнє завдання.
- Вивчити презентацію за темою “Іменник”
- Навести по 10 прикладів іменників на кожну відміну (І відміна, ІІ відміна, ІІІ відміна, ІV відміна)
Матеріал №2
Ваш час обмежений, не витрачайте його, живучи чужим життям.
Стів Джобс
Тема: Основні орфограми.
- Повторення вивченого. Правопис НЕ , НІ із різними частинами мови.
Презентація вчителя “НЕ з дієприслівниками”
Презентація вчителя “НЕ з дієприкметником”
Презентація вчителя “НЕ з іменниками”
2. Орфографічний практикум.
- Спишіть, знімаючи риски.
- Лісу не/має без калини, а села без болота.
- Книжка язика не/має, а розуму навчає.
- Хто людей не/поважає, сам поваги не/має.
- Не/продумана, а зроблена похапцем робота – даремна.
- Не/зораний переліг не/схилить урожай до ніг.
- Він грамотний, та не/друкований.
- Не/можна створити ні/чого, не/вкладаючи в твір себе.
- Не/поцінуєш світла, не/побачивши мороку.
- Ворог використовує зрадника, не/навидячи його.
- У нас не/ма зерна не/правди за собою.
3. Повторення основних пунктограм.
Впр. 370 (письм.)
- Спишіть, розставляючи розділові знаки. Відокремлення підпишіть.
4. Домашнє завдання.
Вивчити презентації; впр. 369 (письм.)