Нове на сайті
Download Free FREE High-quality Joomla! Designs • Premium Joomla 3 Templates BIGtheme.net
Головна / Дистанційне навчання / Творчість В.Винниченка “Федько-халамидник”. Вправи з ресурсу LearningApps.org

Творчість В.Винниченка “Федько-халамидник”. Вправи з ресурсу LearningApps.org

Завдання спрямовані на засвоєння та розуміння учнями змісту твору, його художніх деталей. Питання вікторини допомагають глибше зрозуміти характеристику образів, мову та риси характеру персонажів, ідейно-художній зміст твору. Кожна вікторина мітить 20 питань за послідовно вказаними частинами із 4 варіантами відповідей. Таким чином, вікторини охоплюють аналіз усього твору.

  • 1-2 частини
  • 3 частина

Огляд творчості В.Винниченка

Володимир Винниченко написав понад сто оповідань, п’єс, сценаріїв, статей і памфлетів, історико-політичний трактат „Відродження нації”, двотомну етико-філософську працю „Конкордизм”, чотирнадцять романів (один із них незавершений).

Важливе місце в усьому творчому доробку майстра посідає його драматургія, адже п’єси В. Винниченка відіграли дуже важливу роль у становленні українського театру. Творчість Винниченка можна поділити на два періоди: перший (1902-1905 pp.) охоплює більшу частину його творів „малої форми” (нариси, оповідання); до другого періоду належать оповідання, п’єси і романи, які з’явилися після революції 1905 р.

Уже з перших кроків своєї творчості Винниченко почав розповідати нове і по-новому („Біля машини”, „Контрасти”, „Голота”, „Напристані”, „Рабкраси”, „Хто ворог?”, „Голод”, „Салдатики”, „Кузь та Грицунь”, „Босяк”, „Терень”). У всіх цих творах майже повністю відсутній народницький підхід. Автор не ідеалізує своїх героїв, а художньо висвітлює в боротьбі як батраків, селян, так і їх ворогів. Автор гаряче виявляє своє ставлення до цієї боротьби, наповнюючи оповідання революційністю, художньо втілюючи класову солідарність.

Свій другий етап Винниченко починає драмами: „Дисгармонія”, „Великий Молох”, „Щаблі життя” та інші. Незважаючи на те, що в деяких із них знаходить своє відображення революційна дійсність (наприклад, „Дисгармонія”), вони все ж занепадницькі, нереволюційні. До занепадницьких можна віднести і його романи („Рівновага”, „Чесність з собою”, „Божки”, „Хочу”). Але, не дивлячись на недоліки цих творів, вони стали помітним явищем в літературі XX століття.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *