Нове на сайті
Download Free FREE High-quality Joomla! Designs • Premium Joomla 3 Templates BIGtheme.net
Головна / Дистанційне навчання / Займенник. Уроки за темою під час дистанційного навчання. 6 клас

Займенник. Уроки за темою під час дистанційного навчання. 6 клас

“Українська мова: підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.П. Глазова. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2014.

Урок №1

Здійснюйте свої мрії, або хтось візьме вас 

на роботу для здійснення своїх.

Фарра Грей (Farrah Gray)

Тема: Займенник. Загальне значення. морфологічні ознаки, синтаксична роль

  1. Мовні спостереження.

Впр. 465 (усно)

  • Прочитайте, які слова замінили виділені займенники?

2. Новий матеріал.

  • Підручник, с.206-207.
  • Презентація вчителя “Займенник” (за усією темою). Перегляньте слайди 1-5.

3. Розряди займенників.

– Спишіть речення.

– За таблицею с. 207 або слайдом 5 визначте розряди займенників.

Впр. 466 (письм.)

4. Пунктуаційний практикум.

  • Спишіть, розставляючи розділові знаки.
  • Підкресліть займенники, визначте їх розряди.

Впр. 471 (письм.)

5. Домашнє завдання.

Вивчити с. 206-207, презентація (1-5)

Впр. 475 (письм.)

  • Складіть речення із фразеологізмами.

12-10б. – із усіма поданими фразеологізмами

9-7б. – із 5-6 фразеологізмами

6-4б. – із 2-3 фразеологізмами

Урок №2

Запам’ятайте, іноді не отримати бажаного –

 найбільша удача.

Далай-лама (Dalai Lama)

Тема: Розряди займенників за значенням (ознайомлення). Відмінювання особових і зворотного займенників. Приставний н- у формах особових займенників

  1. Новий матеріал.

Презентація вчителя.

  • Повторити визначення займенника як частини мови та розряди за значенням  (Слайди 1-5)
  • Відмінювання та вживання особових займенників (Слайди 6-8)
  • Підручник. с. 208-209

2. Деформований текст.

Впр. 470 (письм.) 

  • Записати речення, поставивши займенники у потрібній формі. Визначити рід (якщо є), число, відмінок, особу особових займенників.

3. Зворотний займенник.

  • Презентація, слайд 9
  • Підручник, с. 210

4. Творча робота.

Впр. 474 (письм.)

  • Замість пропусків вставте займенник СЕБЕ у потрібній формі. 
  • Визначте відмінок займенника СЕБЕ

5. Домашнє завдання.

  • Вивчити с. 208-210; презентація слайди 1-9

Впр. 472 (письм.)

  • Спишіть прислів’я. Визначте відмінки та число займенників.
  • Складіть запрошення на родинне свято для літніх сусідів та для свого друга (окремо).
  • Поясніть походження і значення фразеологізму ІДУ НА ВИ

Урок №3

Якщо ти можеш щось уявити – ти можеш цього досягти!

Зіг Зіглар (Zig Ziglar)

Тема: Питальні й відносні займенники. Вживання займенників для зв’язку речень у тексті.

  1. Новий матеріал.

 Презентація вчителя

Слайди 1- 9 (повторення)

Слайди 10 – 13

Підручник, с. 213, 215

2. Мовні спостереження.

Впр. 479 (усно)

  • З’ясуйте, без якого слова не можна було б сформулювати питання. (1-й стовпчик)
  • Які слова пов’язують 2 частини складного речення. (2-й стовпчик)
  • Чи відрізняються вони за написанням?

3. Моделювання.

Впр. 481 (письм.)

  • Додайте питальні займенники у речення. Запишіть складені речення. Обведіть займенники, надпишіть розряд (пит. з.). 

4. Аналізування речень.

Впр. 480 (письм.)

  • Спишіть, розставте розділові знаки. 
  • Визначте розряди займенників.

5. Відмінювання займенників.

Впр. 483 (письм.)

  • Списати. Надписати відмінки особових, питальних, відносних займенників.

6. Домашнє завдання.

Вивчити с. 213-215. Запишіть 4-5 загадок, що містять питальні займенники. Відгадку запишіть у дужках.

Урок №4

Життя – це те, що з тобою відбувається, поки ти будуєш плани. Джон Леннон.

Тема: Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників

  1. Повторення.

Презентація вчителя. Слайди 1-13

2. Новий матеріал.

  • Слайд 14.
  • Підручник, с.216 – 217.

3. Моделювання.

Впр. 486 (письм.)

  • Спишіть, ставлячи займенники у потрібній формі. Визначте відмінки заперечних займенників.

4. Деформований текст.

Впр. 487 (письм.)

  • Спишіть, знімаючи риски

5. Домашнє завдання.

  • Вивчити с. 216-217, презентація.
  • Випишіть 4-5 прислів’їв із заперечними займенниками.

Урок №5

Що розум людини може осягнути і в що 

він може повірити, те він здатний досягти.

Наполеон Хілл

Тема: Неозначені займенники. Написання разом і з дефісом неозначених займенників

  1. Повторення.

Презентація вчителя. Слайди 1 – 14.

2. Новий матеріал. Слайди 15 – 17.

Підручник, с. 218.

3. Інтерактивна вправа.

  • У віконечках запишіть займенники разом або через дефіс, утворюючи їх від часток та займенників. Фото надішліть.

4. Деформований текст.

Впр. 489 (письм.) 

  • Спишіть, уставляючи пропущені букви. Неозначені займенники обведіть.

5. Моделювання.

Впр. 490 (письм.)

  • Спишіть, записуючи неозначені займенники разом або через дефіс.

6. Домашня робота.

  • Вивчити с. 218; презентація.
  • Впр. 491 (письм.)
  • Інтерактивна вправа (3)

Урок №6

Логіка може привести вас від пункту “А” 

до пункту “Б”, а уява – куди завгодно.

 Альберт Эйнштейн

Тема: Написання займенників із прийменниками окремо

  1. Повторення.

Презентація вчителя. Слайди 1- 17. Зверніть увагу на слайд 17!

2. Орфоепічна вправа.

Впр. 488 (письм.)

  • Прочитайте прислів’я, правильно наголошуючи. Перепишіть їх, розставляючи наголоси у виділених займенниках.
  • Складіть і запишіть речення, у яких використано заменники НІКОМУ – НІКОМУ, НІЧОГО – НІЧОГО.

3. Деформований текст.

  • Запишіть речення, знімаючи риски.
  1. Посол Радзівіллів мусив вертатися ні/з/чим.
  2. Хто/зна/яким чином йому завжди було відомо, що робиться будь/у/якій хаті.
  3. Вітри, подаруйте мою пісню будь/якому серцю, принесіть її казна/до/яких осель.
  4. Цвітуть соняшники будь/у/якому дворі.
  5. Діти катались із гірки будь/на/чому.

4. Інтерактивна вправа.

  • У віконечках запишіть займенники. Зніміть риски.
  • Фото роботи надішліть.

5. Повторення.

Впр. 485 (письм.)

  • Спишіть, визначте розряди займенників.

6. Домашнє завдання.

Повторити с. 206-218; 

  • Випишіть 5 прислів’їв або висловів відомих особистосте із неозначеними займенниками.
  • Надішліть фото виконаної інтерактивної вправи.

Урок №7

Ваш час обмежений, не витрачайте його, живучи чужим життям.

Стів Джобс

Тема: Відмінювання присвійних займенників

  1. Повторення.

Презентація вчителя. Слайди 1- 19. Зверніть увагу на слайди 18 – 19!

Підручник, с. 220-222

2. Аналіз мовного матеріалу.

Впр. 497 (письм.) під таблицею

  • Спишіть речення. у присвійних займенниках визначте рід, число, відмінок.
  • Визначте відомі вам інші розряди займенників.

3. Мовні спостереження.

Впр. 500 (письм.)

  • Перепишіть речення. Якими частинами мови виступають виділені слова?

4. Домашнє завдання.

  • Вивчити с. 220-222, презентація.
  • Впр. 498 (письм.)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *