Нове на сайті
Download Free FREE High-quality Joomla! Designs • Premium Joomla 3 Templates BIGtheme.net
Головна / Дистанційне навчання / Числівник. Уроки за темою під час дистанційного навчання. 6 клас

Числівник. Уроки за темою під час дистанційного навчання. 6 клас

“Українська мова: підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.П. Глазова. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2014.

Урок №1

Ти ніколи не перепливеш океан, 

якщо боятимешся втратити берег із виду.

Христофор Колумб (Christopher Columbus)

Тема: Відмінювання кількісних числівників. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках

  1. Робота із підручником.

Підручник, с. 189.

  • Прочитайте правило.

Впр. 429 (усно)

2. Відмінювання числівників.

Матеріали сайту учителя.

Презентація вчителя. 

  • Провідміняти числівники від “один” до “десять”.
  • Записати у зошити для правил кожний тип відмінювання числівників, користуючись презентацією.

3. Виконання вправ.

Впр. 430 (письм.), с. 190 внизу таблиці.

4. Робота із прислів’ями.

Впр. 432 (письм.)

  • Вставте у потрібній формі числівники “п’ять”, “шість”.

5. Домашнє завдання.

  • Вивчити відмінювання числівників за презентацією;

підручник, с. 189-190

  • Впр. 431 (письм.)

Урок №2

Досконалість – це не тоді, коли нічого додати,

 а тоді, коли нічого відняти.

Антуан де Сент-Екзюпері (Antonie de Saint – Exupery)

Тема: Відмінювання кількісних числівників

  1. Повторення. відмінювання числівників від “один” до “десять”

Презентація вчителя.

2. Поєднання числівників “два”, “три”, “чотири” із іменниками.

Теоретичний матеріал: підручник, с. 191

Впр. 433 (письм.)

3. Новий матеріал.

Відмінювання числівників на -дцять, -десят, “сорок”, “дев’яносто”, “сто”, числівники на позначення сотень.

Презентація вчителя.

Робота у зошитах для правил.

4. Деформований текст.

Впр. 438 (письм.)

5. Запис числових значень.

Впр. 440 (письм.)

6. Домашнє завдання.

Вивчити с. 191-193, презентації;

Впр.434 (письм.)

Відеозапис уроку

Урок №3

Повірте, що зможете, і пів шляху вже пройдено.

Теодор Рузвельт (Theodore Roosevelt)

Тема: Відмінювання кількісних та дробових числівників

  1. Повторення. Відмінювання кількісних числівників

від одного до десяти

на позначення десятків і сотень

2. Усне коментування.

Впр. 441 (усно) Речення 1-3.

  • Прочитати, визначити відмінки числівників.

3. Новий матеріал.

Презентація вчителя

“Відмінювання кількісних числівників “тисяча”, “мільйон”, “мільярд”, “нуль” та дробових числівників”.

Підручник, с. 192- 195.

  • Продовжити усне коментування впр. 441. Речення 4-5.

4. Мовні спостереження.

Впр. 443 (письм.)

  • Записати речення, замінивши числові позначення кількості цілими кількісними числівниками.

Впр. 445 (письм.)

  • Записати речення, замінивши числові позначення кількості дробовими кількісними числівниками.

5. Використання числівників “півтори”, “півтораста”

Впр. 446 (письм.)

  • Записати речення, замінивши числові позначення кількості числівниками “півтори”, “півтораста”

6. Домашнє завдання.

Вивчити с. 192-195; презентації.

Впр. 442 (письм.)

Відеозапис уроку

Урок №4

Коли закриваються одні двері в щастя, відкриваються інші.

 Але ми часто занадто довго дивимося на закриті двері,

 щоб побачити, що нам відкрилося.

Хелен Келлер (Helen Keller)

Тема: Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.

  1. Вікторина з друкуванням.
  • Впишіть у вікно відмінкову форму зазначеного числівника. Фото результату додати до виконання роботи.

Якщо відповідь неправильна, натисніть на кнопку “Показати рішення”. Для вас відкриється один із варіантів (якщо є дві форми)

2. Новий матеріал.

Підручник, с. 199

3. Деформований текст.

Впр. 455 (письм.)

  • Поставити числівники у потрібній формі, вказати рід, число, відмінок.

4. Відмінювання числівників на -тисячний, -сотий, -мільйонний.

Підручник, с. 201

5. Аналітична вправа.

Впр. 460 (письм.)

  • Прочитайте колонки. Зробіть висновок, поставивши питання до виділених слів, у якій колонці прикметники, а у якій числівники. Надпишіть колонки і препишіть вправу.

6. Вживання іменників при числівниках.

Підручник, с. 200

Впр. 456 (письм.)

7. Домашнє завдання.

  • Вікторина (1)
  • Вивчити с. 199-201;
  • Впр. 437 (письм.)

Урок №5

Якщо вам запропонували місце на космічному кораблі,

 не запитуйте, яке місце! Встрибуйте всередину!

Шеріл Сендберг (Sheryl Sandberg)

Тема: Узгодження числівників з іменниками

  1. Новий матеріал.

Презентація вчителя

2. Мовні спостереження.

Впр. 439 (письм.)

  • Визначте відмінки числівників та іменників, що з ними пов’язані.

3. Відмінювання збірних числівників

Впр. 435 (письм.)

  • Виберіть два словосполучення та провідміняйте письмово.

4. Деформований текст.

  • Складіть словосполучення і поясніть відмінкові форми іменників

10 (яблуко), 5(горобець), 3(собака), 27(учень), 184(рік), 6(сороча), 9(ім’я), ⅔(склянка), півтора (альбом), півтораста (кілограм) 1(миша).

5. Домашнє завдання.

Вивчити презентацію;

Впр. 444 (письм.)

Урок №6

Відчуйте попутний вітер у вашому вітрилі. 

Рухайтеся. Якщо немає вітру, беріться за весла.

Латинська приказка

Тема: Правильне вживання числівників. Уживання числівників на позначення дат і часу

  1. Написання дат.

Підручник, с. 200

2. Деформований текст.

Впр.456 (письм.) (І частина)

  • Спишіть, розкриваючи дужки. 

3. Визначення часу.

Презентація вчителя

4. Запис часу (впр. 456 (ІІ частина).

7:30, 09:15, 12:45, 15:10, 17:55, 22:20

08:05, 12:12, 16:10, 18:50, 20:55,23:20

5. Редагування словосполучень на визначення часу.

Впр. 457(письм.)

6. Схема морфологічного розбору числівника (Вивчити!)

Підручник, с. 202

7. Домашнє завдання.

Вивчити с. 200, 202; презентація.

Впр. 461 (письм.) (1-3)

  • Спишіть, зробіть морфологічний розбір числівників у реченнях 1-3.
  • Підготуватись до контрольної роботи за темою “Числівник”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *