ТЕМИ КОНФЕРЕНЦІЇ ТА ТРЕНІНГІВ:
Грицюк Ірина
Психотравми та психосоматичні прояви у дітей. Як з цим працювати
Завязун Тетяна
Психолого-педагогічні особливості роботи з дітьми в сучасному освітньому просторі
Харченко Наталія
Ефективні інструменти здоров’язбережувальних технологій
Дячук Олександр
Електронні журнали. Практика.
Бабійчук Тетяна
Інклюзивна освіта – від основ до практики. Нормативно-правові засади.
Пашковська Наталя
Здоров’я вчителя та учня: практичні прийоми захисту
Кирилюк Катерина
Особистий розвиток вчителя: планування, дії.
Слушний Олег
Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.
Плющ Юлія
Як стати улюбленим учителем НУШ. Креативні ідеї – від інтегрованого уроку до тематичного тижня.
Городецька Оксана
Медіаграмотність як сукупність найважливіших життєвих навичок в інформаційно-цифровому суспільстві
Зламан Світлана
Оцінювання під час дистанційного та змішаного навчання: інструменти Classtime та Classroom.
Пахомов Юрій
Лепбукінг, як засіб для реалізації STEAM освіти початкової та середньої школи.


Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників для роботи у закладах освіти
(освітня програма дистанційного курсу)
Програму підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників розроблено відповідно до сучасної державної освітньої політики, Концепції Нової української школи та стратегії реформування освіти в Україні.
- Найменування: «Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.»
- Напрям: Розвиток професійних компетентностей.
- Форма підвищення кваліфікації: дистанційна. Онлайн-навчання відбувається на сайті https://ippo.com.ua/.
- Розробник: ippo.com.ua.
Автор(ка) – Слушний Олег Миколайович, Слушний Олег Миколайович, директор комунального закладу ’ Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів N20 Вінницької міської
ради’, фіналіст національної освітянської премії Global teacher prize Ukraine 2019, переможець номінації ’Вибір українців’ - Цільова аудиторія: навчальний курс розроблений для адміністрації закладів освіти, вчителів, спеціалістів психологічної служби, батьків та учнів.
- Мета програми: Ознайомити педагогів з досвідом роботи педагогічного колективу школи 20 Вінницької міської ради щодо організації освітнього процесу з
використанням технологій дистанційного навчання в умовах адаптативного карантину - Зміст програми: Програма містить практичні поради щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в умовах
адаптативного карантину - Обсяг (тривалість) навчання: 6 годин/0,2 кредити Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
- Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться:
загальні: організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в умовах адаптативного карантину, розвиток м’яких навичок в усіх
учасників освітнього процесу
фахові: організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання в умовах адаптативного карантину - Програму укладено згідно з п. 2 ст. 59 ЗУ «Про освіту» та відповідно до п. 10 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року No 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року No 1133) і Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (наказ МОН від 15.10.2018 р. No 36)