Нове на сайті
Download Free FREE High-quality Joomla! Designs • Premium Joomla 3 Templates BIGtheme.net
Головна / Дистанційне навчання / Ярослав Стельмах “Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера”. Уроки під час дистанційного навчання. 6 клас

Ярослав Стельмах “Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера”. Уроки під час дистанційного навчання. 6 клас

Українська література: підруч. для загальноосвіт. навч. закладів. 6кл. / Л.Т. Коваленко. – К.: Видавничий дім “Освіта”, 2014

Урок №1

Ти ніколи не перепливеш океан,

 якщо боятимешся втратити берег із виду.

Христофор Колумб (Christopher Columbus)

Тема: Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті.

  1. Біографія Ярослава Стельмаха (повторення)

2. Буктрейлер за книгою “Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера”

3. Літературний паспорт твору. (Записати)

Ярослав Стельмах

“Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера”

Тема: розповідь про пригоди Сергія і Митька, які трапилися з ними влітку після п’ятого класу.

Ідея: уславлення родинних стосунків, шанобливого ставлення до бабусі та  утвердження дружби, наполегливості у прагненні подолати будь-які труднощі (Сергій і Митько); засудження хвалькуватості, хитрості, улесливості (Василь Трош).

Основна думка: канікули у селі – найкращий літній відпочинок.

Жанр: пригодницька повість.

Головні герої: Сергій Стеценко та Митько Омельчук 

4. Повторення змісту прочитаного. (Розділ 1)

  • Складіть пари “Початок речення” – “Відповідь”. Для цього перетягніть “Відповідь” під “Початок речення” та утворіть “пластир”. Зайві елементи перетягніть вбік екрану. Натисніть галочку по завершенню роботи. 

Читання наступних розділів 2- 6.

  • Скорочено читати: підручник, с. 180-186.
  • Читати повністю:

Персональний сайт учителя.

  • Аудіокнига.

Розділ 2

Розділ 3

Розділ 4

Розділ 5

Розділ 6

5. Домашнє завдання.

  • Виконати вправу “Пари”
  • Знати зміст розділів 1-6
  • Дати письмово відповідь:

Охарактеризуйте нового знайомого хлопців – велосипедиста Василя Троша. Які позитивні і негативні риси він має?

Урок №2

Говорять, що мотивація триває недовго.

 Що ж, свіжість після ванни – теж. 

Тому піклуватися про них варто щодня.

Зіг Зиглар (Zig Ziglar)

Тема: Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті

  1. Вікторина за прочитаними розділами (2-6)

2. Читання наступних розділів (7-9).

  • Підручник, с. 188 – 193. (дуже скорочено)
  • Читати твір повністю ви можете, скориставшись матеріалами сайту вчителя
  • Аудіокнига

Розділ 7

Розділ 8

Розділ 9

3. Домашнє завдання.

  • Виконати вікторину, надіслати фото результату.
  • Читати розділи 7-9.
  • Напишіть, що вас приваблює у героях твору Сергійкові та Митькові.

Урок №3

Коли закриваються одні двері в щастя, відкриваються інші.
 Але ми часто занадто довго дивимося на закриті двері,
 щоб побачити, що нам відкрилося.
Хелен Келлер (Helen Keller)

Тема: Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків

  1. Вікторина за прочитаними розділами (7-9).

2. Характеристика Митька та Сергійка (записати)

  • Виберіть риси характеру для Сергійка та Митька і допишіть свою думку. Підкресліть придумані вами риси.

Сергійко та Митько:

Допитливі, необережні, підозрілі, веселі, боягузливі, обманщики, задерикуваті, ліниві, дотепні, кмітливі…

3. Списати, розпочавши речення: Справжній друг повинен бути… Продовжити ряд епітетів. (Власне доповнення підкреслити)

  • Яким повинен бути справжній друг?

Відданий, вірний, близький, безкорисливий, давній, добрий, дорогий, турботливий, випробуваний, гарний, єдиний, істинний, любий, надійний, , найближчий, найрозумніший, співчутливий, справедливий, чудовий, щирий…. 

4. Домашнє завдання.

  • Вікторина (фото результату)
  • Завдання 2,3
  • Напишіть, яких успіхів , на вашу думку, досягли Сергійко та Митько на відпочинку у бабусі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *