Нове на сайті
Download Free FREE High-quality Joomla! Designs • Premium Joomla 3 Templates BIGtheme.net
Головна / Дистанційне навчання / Григір Тютюнник. Уроки під час дистанційного навчання. 7 клас

Григір Тютюнник. Уроки під час дистанційного навчання. 7 клас

Українська література: підруч. для 7 кл. загальноосвітн. навч. закл. / О.М.Авраменко. – К.: Грамота, 2015.

Урок №1

Щастя не знаходять, його створюють.

Ельчін Сафарлi

Тема: Григір Тютюнник. Коротко про дитинство письменника. Повість “Климко”. Автобіографічна основа твору. Доля дитини в часи воєнного лихоліття.

  1. Біографія письменника.

Підручник, с. 143-144.

Презентація вчителя.

Детальніше про письменника ви можете дізнатись, скориставшись матеріалами сайту вчителя

2. Повість “Климко”

Літературний паспорт. (записати)

Тема: зображення тяжких поневірянь Климка у часи фашистської окупації рідного краю. 

Ідея: прокляття війни, уславлення доброти, милосердя, чуйності, щирості.

Основна думка: маленькі громадяни нашої країни — діти війни — виявляли таке милосердя, яке й дорослим інколи було не до снаги.

Жанр: повість автобіографічної трилогії.

Головні герої: Климко, дядько Кирил,  друг Зуфальт,  вчителька Наталія Миколаївна з донькою Олею,  тітка Марина

3. Читання твору.

Підручник, с. 144- 151 (Розділи 1-2)

Аудіокнига

Розділ 1

Розділ 2

4. Домашнє завдання.

  • Скласти коротку біографічну таблицю Григора Тютюнника
  • Знати зміст 1-2 розділів повісті “Климко”
  • Напишіть коротко про стосунки Климка із дядьком Кирилом (завдання 5, с. 152)

Урок №2

Щасливий той, хто вважає себе щасливим.

Філдінг Генрі 

Тема: Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. (Г.Тютюнник “Климко”)

  1. Вікторина за прочитаними розділами (1-2)

Фото останнього слайду із результатом надіслати разом із домашнім завданням

2. Читання наступних розділів (3-4).

Підручник, с. 152-169

Аудіокнига

Розділ 3

Розділ 4

3. Домашнє завдання.

  • Знати зміст 1-4 розділів (читати с. 152-169); вікторина; 
  • Напишіть, чому, на вашу думку, вчителька не продала своєї найкращої сукні нахабному скупщику. Як ви до цього дядька ставитесь?

Урок №3

Щастя – це рідні, гарячі руки, які ніколи тебе не випустять, і не кинуть, навіть якщо перекинувся весь світ.

Марина Степнова

Тема: Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка.

  1. Вікторина за наступними частинами твору (Г.Тютюнник “Климко”)

2. Дайте відповідь на запитання (письмово)

  • Чому вчителька назвала Зульфата Кармелюком? (с.170, 5)

3. Читання наступних розділів.

Підручник, с. 171-179

Аудіокнига 5-6 розділи

Читати книгу повністю ви можете, скориставшись сайтом учителя

4. Домашнє завдання.

  • Надіслати фото останнього слайда вікторини із результатом.
  • Напишіть, якою ви бачите долю Климка, якщо б він не загинув.

Урок №4

Друг – це одна душа, яка живе у двох тілах. 

Арістотель

Тема: ПЧ Григір Тютюнник “Вогник далеко в степу”

  1. Теоретичний матеріал.

Підручник, с. 181

Виписати визначення терміну художня деталь

2. Читання повісті.

Аудіокнига 

  • Прочитайте текст повісті за посиланням на матеріали сайту вчителя  (частину 1) 

3. Літературний паспорт. (Записати)

Григір Тютюнник.

“Вогник далеко в степу” (1979)

 Жанр: повість.

Тема: зображення нелегкого повоєнного життя підлітків зі своїми радостями і горестями. 

Ідея : чесноти: доброта, самовідданість і милосердя як найдорожчий скарб людського життя.

Герої: Павло, або Павлентій як його називали друзі (він же оповідач); тітка Ялосовета, мачуха Павла; Василь Силка Василь Обора Василь Кібкало усі друзі Павла; Маня, перше кохання Павла; дід Штокало; майстр Федор Демидович; водій Фріц.

4. Домашнє завдання.

  • Прочитати половину повісті “Вогник далеко в степу”;
  • Записати літературний паспорт, та визначення художньої деталі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *